فروش نمک صورتی تهران

فروش نمک صورتی تهران | شرکت سوربن تامین کننده انواع نمک آبی و صورتی بصورت کلی و جزیی بابهترین قیمت در مت شما عزیزان می باشد . کیفیت بالا و تامین کننده اول با قیمت رقابتی در سطح کشور

شماره تماس :    09190289466
88325772-7

فروش نمک صورتی تهران

فروش نمک صورتی تهران

خواص شگفت انگیز نمک آبی و صورتی

یکی از عجایب محیطی کشور ما ایران وجود معادن نمک در گرمسار است که سالیان است که مورد بازدید گردشگران خارجی و ایرانی قرار گرفته است. در این معادن نمک به رنگ‌های متفاوتی یافت می‌شود که می‌توانیم به رنگ‌های صورتی، آبی، سفید، قهوه‌ای و … اشاره کنیم.

این معادن از مرگ اقیانوس‌ها و دریاها به وجود آمده است و تاریخ زمان شروع ایجاد این معادن را به میلیون‌ها سال پیش اشاره می‌کند، زمانی که هیچ موجودی در این کره زمین زیست نمیکرده به جز دایناسورها!!!!!

این معادن به غیر از اینکه مکانی است که گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند، به دلیل فواید بیشمار نمک این معادن سالیانه مقداری از این سنگ نمک را استخراج می‌شود. نمک آبی و صورتی این معادن از بهترین نمک در جهان است.

نمک آبی

نمک آبی از کمیاب‌ترین نمک در جهان است که در کشور ما ایران از دل معادن گرمسار استخراج می‌شود. در سه کشور دیگر نیز نمک آبی یافت می‌شود اما به دلیل اینکه نمک آبی ایران تنها نمک آبی خوراکی جهان است دارای رتبه بالایی در میان تمام نمک‌ها است. این نمک به علت وجود مواد معدنی بیشماری که در ترکیب خود دارد، دارای خواص و فواید زیادی برای جسم و سلامتی ما دارد.

عناصر و مواد معدنی نمک آبی شامل پتاسیم، کلسیم، آهن، سدیم و منیزیم(یکی از عوامل مهم در وجود رنگ آبی در این سنگ نمک است. ) است که از اهمیت فراونی برخوردارند.

نمک صورتی

نمکی صورتی یکی دیگر از برترین سنگ نمک است که بسیار مرغوب و با کیفیت است. دو نوع نمک صورتی در جهان داریم که شامل نمک صورتی ایران و نمک صورتی هیمالیا است. متاسفانه نمک صورتی ایران را که در در دل معادن گرمسار استخراج می‌کنند با نام نمک صورتی هیمالیا می‌شناسند. اما نکته قابل توجه این است که نمک صورتی ایران بسیار با کیفیت‌تر از نمک صورتی هیمالیا است.